czwartek, 15 stycznia 2009

wymarzony kalendarz...

pod koniec zeszłego roku wpadłam na pomysł że stworzę własny kalendarz... wiedziałam że nie będzie łatwo ale... to było ponad moje siły... udało mi się zrobić niewiele... teraz wzięłam się do roboty ostro i poprawiłam poprzednie wersje kalendarza i dołożyłam nowe miesiące nie jest to może taki profesjonalny kalendarz jak u JPo ale to mój pierwszy, następny będzie na pewno lepszy...



jako inspiracja posłużył mi pomysł JPo (i Jej tłumaczenie skryptu) a do wykonania tego kalendarza użyłam kilku dodatków od dziewczyn ze Scraplandii (nie umiem powiedzieć dokładnie czyje one są) rameczki zrobiłam sama (poza ramką majową która też jest ze Scraplandii), ramki też są inspirają JPo...
następnym razem postaram się zapamiętać autorki dodatków które ściągnełam z netu... nie chciałabym żeby ktoś poczuł się urażony wykozystaniem ich do moich prac...
nie mniej jednak większość z użytych tu dodatków zrobiłam sama i cieszę się jak dziecko że mogę je Wam pokazać :o))
aha! i nawet czcionkę sobie sama poprawiłam! (dorobiłam ogonki wg instrukcji JPo)
noooo... powiedzcie że ładny :o)))

1 komentarz: